<$BlogRSDURL$>
.


Thursday, April 08, 2004

 
فعلا بدون عنوان
هزار بار گفتم،لازم باشه هزار بار ديگه هم ميگم كه ارزش آدما تو زندكي من اگه هيچي نباشه حداقل به اندازه وقتي هست كه براشون صزف كردم.شايد اونقدر سرت گرم سرگرمي جديدت باشه كه اصلا اينطرفا گذرت نيفته اما از اين مساله هم مطمئن باش منم اگه كلاهمم اونورا بيفته باز سراغت نميام. حتي نخواستم بدوني كه ميدونم چه كردي و كي كردي و چرا كردي. حتي نميخوام بدوني كه ميدونم ميخواستي زرنگي كني و ظاهر رو طوري بسازي كه من فكر كنم كه همه چيز زير سر تقصيراي منه. نميخوام بدوني كه ميدونم چقدر بچه گونه بوده كارت و سر آخر نميخوام بدوني بخشيدمت و به تاريخ پيوستي. اما اگه يه روز گذرت اينورا افتاد اينو از من داشته باش كه اگر عادت بدي داري و پنهونش ميكني ديگه هميشه فرياد نزن كه از اون اخلاق بخصوص متنفري. ديگه كم پيدا ميشه كسي كه ندونه چيزي كه جايي كم باشه ،حرفش زياد ميشه!! خوب، حالا برو و فقط اينو بدون كه يه استثنا شدي برام، ارزش تو خيلي كمتر از وقتي بود كه صرفت شدو اين چند خط رو هم براي اين نوشتم كه خودم يادم باشه كه كسي نباشم كه براي ناكس جماعت وقت و انرژي و زندگيمو حروم نكنم.

ما چون ز دري پاي كشيديم،كشيديم
اميد ز هر كس كه بريديم،بريديم
رم دادن صيد خود از آغاز خطا بود
حالا كه رماندي و رميديم،رميديم

|

Powered by Blogger Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com