<$BlogRSDURL$>
.


Sunday, June 27, 2004

 
بعضي رفاقتها
واي دوستان! وقتي 3 تايي با هم هستيم چقدر به من خوش مي گذره، آره.منم حاضر نيستم يه لحظشو از دست بدم، راست مي گين. امروز يكي از بهترين روزاي زندگيمه. فقط به خاطر شما دو تا دوست عزيز،خيلي دوست داشتم بيشتر پيشتون مي بودم اما كم كم برم كه يه قرار كاري دارم، باشه عزيزم. موفق باشي، كاش بيشتر مي موندي.اما حالا كه مي ري خدا نگهدارت........ميگم اين دوستمونم عجب آدم بي محبتيه ها، آره خيلي هم دست و پا چلفتيه!آدم خجالت مي كشه باهاش دوست باشه و بقيه بدونن، خوب بيا يه دست بازي كنيم و يه چيزي بخوريم، باشه اما ما كه هميشه زمين خوردتونيم. اين بار هم پيش پيش تسليم! ، هه هه هه هه! قربون تو دوست خوبم، ما مخلصيم، شما سروري....ديدي بازم باختم؟، اين مهم نيست كه كي ببره. مهم رفاقتمونه، آره.دمت گرم. ميگم من ديگه برم. دير وقته . تو هم يه استراحتي كن.جون تو دلم نمياد برم اما ديگه فرصت نيست، منم دوست دارم باز بموني.ايشالا بزودي باز با هميم، ايشالا، خدا نگهدار،خدا نگهدار...اينم عجب آدم بي جنبه ايه ها.همه دوست دارن ما هم داريم! آخا اينا هم شدن دوست؟ همه رو برق مي گيره مارو چراخ موشي!ا

|

Powered by Blogger Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com