<$BlogRSDURL$>
.


Thursday, September 23, 2004

 
تابستان خود را چگونه گذرانديد

موضوع انشا : تابستان خود را چگونه گذرانديد؟ ا
قلم بر قلب سفيد نخودسياه مي گذارم و فشار مي دهم و انشاء را آغاز مي كنم. تابستان گذشته تابستان خيلي بسيار زيادي خوب و پُر بركت و پُرباري بود زيرا من در تابستان گذشته عاشق تر شده ام. اين كاملترين عاشق شدني بود كه من عاشق شده بودم زيرا كه من تا بحال راست راستكي عاشق نشده بودم و اون دفعه هم كه فكر مي كردم شدم فقط فكر مي كردم كه شدم اما بر همه واضح و مبرهن است كه بچه خيلي فكرا مي كنه اما خوب خيلي از فكراش خام و نپزيده و از رو بچگيش مي باشند. ا
در تابستان گذشته خدا خيلي به ما حال عنايت فرمود و ما خيلي مسافرت هاي خوب رفتيم كه به ما خوش گذشت و خيلي مسافرتهاي خوب هم نرفتيم كه به اونا كه ما رو نبردن خيلي خوش گذشت. حتي آنها با قطار هم سفر كردند و شب توي كوپة من روي تخت من هم خوابيدند و به ريشم خنديدند. من پس از آن در طول بقيه تابستان گذشته ريش نگذاشتم. ا
ما در تابستان گذشته از يك نفر كه خيلي آدم بنده خدايي بود هم فحش شنيديم كه از آنجا كه بابايمان گفته فحش بادِ هواست به روي خودمان نياورديم تا آن يك نفر هم بزرگ شود
من در تابستان گذشته شنا هم ياد دارم مي گيرم و از استخر خيلي خيلي گودِ مجموعه انقلاب بهره مند مي برم. حتي در آنجا دوش هاي زيادي (حدود 3 تا كه يكيش هميشه خراب است) هم دارد كه من هميشه از وسطي استفاده مي كردم. ا
در تابستان گذشته مادر ما ما را خيلي دوست داشت و با ما خيلي هم دعوا كرد كه هر وقت ما را خيلي دوست تر داشت ، باباي ما به ما حسودي مي كرد و با ما قهر مي كرد و هر وقت كه خودش با ما دعوا مي كرد بابايمان هم با ما دعوا مي كرد
در كل به هر 3 نفر ما در تابستان گذشته خيلي زياد خوش گذشت و ما تابستان گذشته را خيلي دوست داريم. ا
ما در تابستان گذشته به كلاس فوق برنامه هم رفتيم و كمي كه بعداً به ما فهماندند كه كمي زياد تر بوده پارلاره ايتاليانو بلد شديم كه بعداً به دردمان بخورد و در تابستان گذشته ما خيلي عاشق تر شديم. ا
اين بود انشاي من در باره اينكه تابستان خود را چگونه گذرانديد
ما از اين انشا نتيجه مي گيريم كه چه خوب بود كه تابستان بعدي زود تر بيايد تا ما آن را هم بگذرانيم و عاشق تر از حالا شويم و تابستان خود را دوست داشته باشيم! ا
والسلام! ا

|

Powered by Blogger Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com