<$BlogRSDURL$>
.


Friday, November 26, 2004

 
برق ، تلفن ، گوره خر
كوچيك كه بودم فكر مي كردم اديسون برق رو اختراع كرده! نمي شد اين آقا يه برقي اختراع كنه كه اينهمه قطع نشه؟
همه كه امكانات فضا نوردي (ببخشيد ! لپ تاپ) ندارن كه برق هم اگه بره بشه باهاش كار كرد. خداييش من اين گراهام بل رو با اينكه اسمش سخت تره تازه فاميليشم شبيه اسم هاپوي اون پسره تو كارتون بل و سباستين بود بيشتر قبول دارم! حداقل يه چيزي اختراع كرده كه آدمو نمي ذاره سر كار! از اون مهمتر اصلاً هم اختراعش ربطي به برق نداره كه تا اين قطع ميشه اونم قطع شه مث كولر و يخچال و تلويزيون و زنگ دم در و اينا!ا
بيت: اديسون يادت باشه! گراهام سرورته!ا
مصرع : گراهام دوستت داريم! ا
راستي من به جز اين آقاي بِل يه آقاي ديگرم كاراشو دوست دارم ، يكي از كاراشو ميذارم اينجا ، اون آقاهه كه ميگم شل سيلوراستاينه كه نوشته هاي اونم هيچوقت قطع نمي شن، با قطع برق هم از كار نمي افته :ا

از گور خري پرسيدم: ا

تو سفيدي راه راه سياه داري؟يا اينكه سياهي راه راه سفيد داري؟ا
گور خر به جاي جواب دادن پرسيد:ا
تو خوبي ولي عادتهاي بد داري يا اينكه بدي و چند تا عادت خوب داري؟ا
ساكتي بعضي وقتها شلوغ مي گني يا شيطوني بعضي وقتها ساكت ميشي؟ا
ذاتا خوشحالي بعضي روزها ناراحتي يا ذاتا افسرده اي بعضي وقتها خوشحال؟ ا
لباسهايت تميزن فقط پيرهنت كثيفه يا كثيفن و شلوارت تميزه؟ا
و گور خر پرسيد و پرسيد و پرسيد و پرسيد و پرسيد و بعد رفت
ديگه هيچ وقت از گور خرها دربا ره ي راه راهشون چيزي نپرسيدم


|

Powered by Blogger Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com