<$BlogRSDURL$>
.


Saturday, January 29, 2005

 
آخه باجناق هم مگه فاميل ميشه؟
ميگما! حال مي كنين نخودسياه چه دستخطش خوب شده؟ا

يه خانوم محترمي بود كه ميگفت : «من فكر مي كنم كه با آقايون صحبت كردن درد سر داره!(حالا خوبه داشت اينا رو به من مي گفت!!! حتما تا حالا همه مي دونين نخودسياه از همون آقايونه كه ايشون اعتقاد داشتن صحبت كردن باهاشون دردسر داره!) جنس عجيب و غريبي هستند! آدم نمي فهمه اونها رو! سر از كارشون نمي شه در آورد! » ا
پرسيدم فكر مي كني چيزي باشه كه براي يه آدم غير ممكن باشه؟حتي فهميدن يه آقا پسر!ا
يه كم جبهش رو عوض كرد و گفت با اخلاق پسر ها آشنا نيستم
گفتم دليلش رو مي دوني؟ا
گفت خوب تا بحال با هاشون دمخور نبودم كه آشنا باشم
گفتم اين دليل اين ميشه كه اونا عجيب باشن؟ا
چيزي نگفت
گفتم آدما چطورن؟ ميشه باهاشون ارتباط بر قرار كني؟ا
ساكت فكر مي كرد
مي خواستم خودش جواب سوالش رو پيدا كنه اما خواست كه ادامه بدم! (يه پسر كه اصلا اعتقاد ايشون اين بود كه نمي شه فهميدش جواب سوالش رو بده؟) خوب توضيح واضحاته اما بگي نگي درد كوچيكي نيست. نه كه بگيم براي آدمايي كه اصطلاحا سنتي يا مذهبي هستن اينجوريه. متاسفانه خيلي جاها تو ايران مردم اين مشكل رو دارندو دقيقا همين تصور رو خيلي از آقايون نسبت به خانمها دارن
جوابي كه اين خانم از من گرفت مي تونه جواب سوال مشابهي باشه كه يه آقا پسر مي پرسه در مورد خانمها
بهش گفتم تو مي گي پسر ها موجودات غريبي هستند و نميشه فهميدشون...توجه مي كني؟ پسر ها!ا
تو اولين چيزي كه از اين جماعت تو ذهنت مياد جنسيتشونه نه ماهيتشون.ا
يه پسر اول از همه يه آدمه! نه يه پسر، تو ميخواي اول به عنوان «يه پسر» بشناسيش كه از جنس تو نيست پس قاعدتا بايد يه موجود متفاوت از تو باشه! اينجوري كارت سخت مي شه.ا
ما(منظور دختراي ماست) ياد مي گيريم، از كوچيكي ياد مي گيريم از موجودي به نام پسر فاصله بگيريم. اين طبيعي ترين علت براي نفهميدن اين موجوده! حالا فرض كن اول از همه به عنوان يه آدميزاد ببينيش! يعني يكي مثل خودت! ديگه اون فاصله هه نيست! ميشه گفت تا يه حدي ميشناسيش! چون ياد نگرفتي از «آدميزاد»‌فاصله بگيري. اون سپر دفاعي رو كه تو ذهنت ساخته بودي ديگه نداري و يه جورايي به خودت اجازه مي دي كه بهتر بشناسيشون و در نتيجه بهتر باهاشون برخورد كني يا شايدم بهتر از پسشون بر بياي.ا
خانومه فقط گفت مرسي...خداحافظ

خوب خداحافظ ديگه!!!!!!!!!!!!!!!!ا

|

Powered by Blogger Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com