<$BlogRSDURL$>
.


Sunday, April 02, 2006

 
دومین تولد نخودسیاه
سلام! دو سال پیش شبی که از یه 13 به در طولانی خسته ی خسته برگشتم خونه آغازنخودسیاه رو نوشتم! همراهم شدید و دو سال انگیزه ی روشن نگه دادن چراغ این خونه رو به من دادید. همه ی شمایی که امروز می بینم نزدیک به پنجاه و پنج هزار بار این بلاگ رو باز کردید و با من همراه شدید. غم و شادی و شیطنت و سادگی و نفرت و عشقم رو دیدید و برام نوشتید از همشون. امسال شب قبل از به در کردن 13 فروردین از گلم خواستم برام بنویسه. گلی که همیشه ی این سیاهه ی نخودی ,خود عشق و شادی و شیطنت و سادگی و قشنگی وب لاگم از اون بوده. کسی که مدتهاست نمی نویسه اما امشب نوشتش زیبا ترین و قیمتی ترین نوشته ی همه ی این 2 سال نخود سیاه شده. ا
ببینید هدیه ی دو سالگیم رو:ا

عزيزم تولد 2 سالگيه وب لاگت مبارک .شايد تو هم به اندازهء من بدوني قدر بزرگ بودن اين مکان را براي کمک به ما شدن من و تو...از اينهمه دور فقط مي تونم نوشتهء دلم رو هديه اش کنم جايي که سادگيه نوشته هات,زيباييه افکارت رو نقش مي زد و هر مطلبت بيشتر و بيشتر از فهم و درکت برام مي گفت. از مردي مي گفت که هيچ روزش مثل ديروز نيست,با صداقت گفت...گاهي از خنده و گاهي از گريه ,از ترسهاش,دانستنيهاش و از عشقمون... مي دونم که هيچکس نمي تونست عشقمون را به اين زيبايي نقش بزنه,تو زدي...اينجا...جايي که به جرئت مي گم برام مقدسه,جايي که خيلي وقتها خنده ها و گريه هام را باهاش تقسيم کردم
بيشتر از خيلي عاشقتم .مواظب خودت و خودش باش عزيزم

چشم بهترینم. خودمون و خودش!ا

|

Powered by Blogger Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com