<$BlogRSDURL$>
.


Saturday, May 13, 2006

 
گزارش
سلام
غيبت صغري تموم شد و من با يه دنيا انرژي برگشتم
البته راه دوري نرفته بودم
همينجا بودم و مهمون راه دور داشتم. هنوز هم دارم. گلي اينجاست و بهار نخودي اساسي بهار شده
اولين ساليه كه تولدشو با هم بوديم. جاي همه خالي. قدر همه زندگي كردم
اما خوب فقط اينكه سرم گرم زندگي دو نفره بود بعث اين غيبت نبود
امسال از لحاظ كاري سال خوبي رو شروع كردم و تقريبا تمام وقت باقيمانده صرف كار شده. يه سفر به سنندج داشتم براي يه كنفرانس كه احتمالا بعدش يه پروژه بزرگ بگيريم. دعا كنيد كه جور بشه. از خجالت همه در ميام.
راستش سنندج رو تا بحال نديده بودم. طبيعت زيباي بهارش غافلگيرم كرد. عجيبه كه چرا مثل مازندران سالي چند ميليون گردشگر (توريست مدرن) نداره!!! يكي از مسوولاي ورزش اونجا كه از طريق روزنامه اي كه باهاش همكاري مي كنم معرفي شده بود همراهيم مي كرد و براي اين سوالم جواب تلخي داشت كه فكر مي كنم صادقانه گفتش. . . بگذريم. جاي خوشگليه. مردم خوبي هم داره. فرصت كرديد يه سر بزنيد
از ماجراي تپل شدن هم بگم كه اين روزا سيرموني ندارم. فقط مي خورم. اصلا از خوردن وقت نميشه بيام اينجا. باقي دلايل بهانه هستن. در عرض 20-25 روز 20 كيلو اضافه كردم. تازه الانشم 7-8 كيلو نسبت به وزن نرمال كم دارم. خپل نشدم ها! بر خلاف اكثر مردم ما رژيم چاقي گرفتيم.
خوب همه خبرا رو نوشتم
با آرزوي روزي كه همه ي لاغرو ها تپل بشن
شب و روزتون خوش

|

Powered by Blogger Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com